Wsparcie dla użytkowników


Wsparcie użytkowników jest od początku jednym z podstawowych filarów filozofii firmy i jesteśmy z niego dumni. Oprócz zespołu pracującego w Centrum Wsparcia Online w centrali GDS Instruments dostępnego dla wszystkich użytkowników, teraz również w Polsce mamy pierwszą linię pomocy, realizowanej przez wykwalifikowane i doświadczone osoby.

WYBÓR SPRZĘTU

Zaczynamy na etapie doradztwa w kwestii doboru sprzętu do wymagań i budżetu klienta. Zróżnicowana oferta umożliwia nam optymalne dopasowanie zakresu urządzeń - czy to do laboratorium dydaktycznego (prostota obsługi), komercyjnego (maksymalna efektywność), czy nastawionego na badania naukowe (bezkompromisowa elastyczność i precyzja). Jesteśmy transparentni w opisie specyfikacji urządzeń w zakresie wszystkich parametrów. Wiemy że tylko długoterminowe zadowolenie użytkowników może być bazą do rozwoju współpracy.

INSTALACJA I SZKOLENIE

Drugim elementem wsparcia jest instalacja sprzętu i szkolenie użytkowników, jest to zawsze element oferty. Nie ograniczamy się do ustawienia systemu i połączenia kabli. Szkolenie jest zawsze dopasowane do klienta, obejmować może również teorię czy metodykę danych badań. Więcej na ten temat w zakładce szkolenia.

WSPARCIE MERYTORYCZNE I TECHNICZNE

Etap rozpoczynania badań na nowym sprzęcie, szczególnie dla początkujących użytkowników, może być okresem stresującym. Zespół wsparcia Online ma za zadanie być gotowym na pomoc w kwestiach technicznych. Aby szybko zdiagnozować ewentualny problem wykorzystujemy narzędzia zdalnego dostępu do komputera użytkownika.

OPROGRAMOWANIE

Modularne oprogramowanie które kontroluje wszystkie urządzenia GDS Instruments jest stale rozwijane i udoskonalane. Użytkownicy mają ciągły bezpłatny dostęp do najnowszej wersji, do ściągnięcia ze strony internetowej i zaktualizowania na każdym komputerze z licencją.

Pobierz oprogramowanie - ENG

FAQ

GDS Instruments od lat gromadzi bazę wiedzy na temat najczęstszych pytań i odpowiedzi związanych z użytkowaniem różnych elementów sprzętu i oprogramowania. W tej chwili jest to ponad 200 tzw. helpsheets, dostępnych na stronie. Są one pierwszym natychmiastowym źródłem wsparcia.

Baza wiedzy - ENG

KANAŁ YOUTUBE

Tu również można znaleźć stale powiększającą się listę filmów z pomocą lub prezentacją funkcjonalności produktów.

Kontakt
Biotechnika - Prim Sp. z o.o.
ul. Maryli 22
02-842 Warszawa

© 2024 GDS Instruments | Biotechnika - Prim Sp. z o.o.
Zadaj pytanie